0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 Filament.io 0 Flares ×

Już jakiś czas temu pisałam, że biorę udział w zaskakującej kampanii marketingu rekomendacji.

Pierwszy raz spotkałam się z kampanią alkoholu na taką skalę i z takim rozmachem.

 

Od TalkMarketing otrzymałam paczkę:

 

 

W środku znalazłam:

- 2 butelki po 0,7 l Extra Żytnia na wspólne spotkania ze znajomymi

- 5 butelek po 100 ml Extra Żytnia dla znajomych

- Informator

- 15 ulotek do rozdania znajomym

 

Niestety nie posiadam zdjęcia wnętrza paczki, bo jakoś tak mi się zapomniało z tego całego podniecenia.

 

TalkMarketing rewelacyjnie trafił z przysłaniem paczki tuż przed Świetami Wielkiej Nocy i Majówką. Wtedy właśnie jej zawartość została skonsumowana i rozdana :)

 

Twarzą nowej odsłony wódki z czasów PRLu została piękna Krystyna:

 

(źródło – www.TalkMarketing.pl)

 

Dziękuję TalkMarketing za zaufanie i możliwość wzięcia udziału w tego typu kampanii. Na pewno ta przygoda pozostanie w głowach moich bliskich i znajomych na długi czas.

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 Filament.io 0 Flares ×

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>