0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 Filament.io 0 Flares ×


Opis producenta:

W tej chwili żel Reflection występuje w nowej odsłonie. Więcej informacji na stronie Avon. 

Sklep:

Katalog Avon.

Cena:

ok. 5zł

Pojemność:

250ml

Opakowanie:

Charakterystyczna, przeźroczysta buteleczka. Cenię sobie to, że widać ile jeszcze produktu zostało. Ma jeden OGROMNY minus. Wszystkie żele z tej serii nie domykają się, więc nie można zabrać ich w podróż, a jeśli stoją pod prysznicem – może dostać się do środka woda.

Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamide Mea, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Polysorbate 20, Parfum, Disodium EDTA, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, Phosphoric Acid, Benzophenone-3, Alcohol Denat., Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 17200, CI 42090, Geraniol, Limonene

Prawdę mówiąc dzisiaj pierwszy raz go przeanalizowałam i jestem w ciężkim szoku.

Chemia :/

Zapach:

Nie powiem, podoba mi się. Generalnie lubię zapachy całej serii Senses. Ten jest delikatny, kwiatowy.

Konsystencja:

Myślę, że jest odpowiednia. Ani za rzadka, ani za gęsta. Dosyć szybko spływa ze ścianek opakowania, więc się nie naczekamy ;)


Aplikacja:

Pieni się dosyć mocno. Nie ma problemu ze spłukaniem żelu.

Efekt:

Skóra jest czysta, czyli myje i w sumie to by było na tyle. Zapach nie utrzymuje się zbyt długo. Nie ma żadnych właściwości pielęgnacyjnych, ale też żadnych producent nie obiecał. Porównałabym go do żelu Le Petit Marseillais – zwyklak ;)

Wydajność:

Dobra, czasem, aż za nadto ;) Ostatnio wylewam go dosyć dużo na gąbkę, aby szybciej go zużyć, bo mi się znudził i nadal widzę, że w opakowaniu sporo jeszcze jest..

Ocena:

7/10. Odjęłam po jednym punkcie za:
- zepsute zamknięcie
- skład
- brak jakiegokolwiek zapachu po umyciu się

Zamawiałam te żele z przyzwyczajenia. Tego już na pewno nie kupię, a przy następnych dobrze się zastanowię, bo szału nie ma i kapcie z nóg nie spadają ;)

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 Filament.io 0 Flares ×

4 Comments

  1. ~em

    Cały sukces Avonu polega na tej piramidzie sprzedaży i wiążących umów dla konsultantek. A faktycznie Avon ani nie rezygnuje specjalnie z konserwantów ani też nie zmienia profilu na bardziej eko. Musieliby nagle wszyscy zacząć protestować i zaprzestać zamawiania. Jednak możliwość wyboru z katalogu obiecujących ofert jest dla wielu kupujących wygodna. A składy produktów tragiczne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>